Problem z uruchomieniem S 301D
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 03 lis 2011, 19:55
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Jest to pompa która prawie wszystko połknie u mnie w okolicy do niedawna były takie używane w pracach wykopowych i oczyszczaniu stawów ze szlamu *flower*
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Ze współczesnymi kranikami do Rometa lepiej uważać, benzynę wszystkie przepuszczają :/ Chociaż ropę może będą trzymać...oman7 napisał:
Kranik dopasujesz z Rometa typu Ogar,motorynka itp.
Wkłady filtra paliwa są wymienne Wytwórnia Filtrów Sędziszów symbol F3-06.
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Ale właśnie takie kraniki były montowane w tych silnikach.SEBRIGHT napisał/a:Ze współczesnymi kranikami do Rometa lepiej uważać, benzynę wszystkie przepuszczają :/ Chociaż ropę może będą trzymać...oman7 napisał:
Kranik dopasujesz z Rometa typu Ogar,motorynka itp.
Wkłady filtra paliwa są wymienne Wytwórnia Filtrów Sędziszów symbol F3-06.
Byłem w kiedyś w Andorii i chciałem dokupić kranik ale nie było i kupiłem kranik z ogara i pasuje.
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Miałem taki silnik w samopale. Był on u mnie z 15 lat nigdy nie zakręcałem kranika bo i po co ? Nie miałem oryginalnego filtra (tak już kupiłem samopała) więc raz na rok kupowałem przepływowy filtr montowany po prostu na wężyk (kosztował ok. 5 zetów).
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
ja też niemam Kranika po co hamować przepływ "gnojuwie"
filtr paliwa mam orginalny tylko 


RE: Problem z uruchomieniem S 301D
A ja kranik mam i mi nie przeszkadza*annoy*
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Kranik jest potrzebny bo tam jest odstojnik który trzeba czyścić. Szczególnie jak ktoś leje jakieś wynalazki do baku. Nawiasem mówiąc mój silniczek nigdy nie widział nic innego niż ropę ze stacji.
Fakt że go nie używałem, ale lepiej by był.
Fakt że go nie używałem, ale lepiej by był.
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Nie miałem na myśli że kranik może nie pasować czy coś w tym stylu, tylko że współcześnie sprzedawana chińszczyzna jest nieszczelna i pomimo ustawienia w pozycji "zamknięty" nadal przepuszcza niewielkie ilości paliwa. Miałem tak z kranikiem w Dezametceoman7 napisał:Ale właśnie takie kraniki były montowane w tych silnikach.SEBRIGHT napisał/a:Ze współczesnymi kranikami do Rometa lepiej uważać, benzynę wszystkie przepuszczają :/ Chociaż ropę może będą trzymać...oman7 napisał:
Kranik dopasujesz z Rometa typu Ogar,motorynka itp.
Wkłady filtra paliwa są wymienne Wytwórnia Filtrów Sędziszów symbol F3-06.
Byłem w kiedyś w Andorii i chciałem dokupić kranik ale nie było i kupiłem kranik z ogara i pasuje.
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Ok SEBRIGHT ważne że się rozumiemy.
Bolszewik co do nazwy tego czegoś na stacji ropą czy benzyną to bym użył sformułowania baro "gnojówa"
W zeszłym roku będąc w Niemczech mój Peugeot przejechał na pełnym baku 60 kilometrów więcej na Niemieckiej benzynie niż na Polskiej benzynie której nazwa mi się zaczyna podobać jako "gnojówa*hilarious*
Bolszewik co do nazwy tego czegoś na stacji ropą czy benzyną to bym użył sformułowania baro "gnojówa"
W zeszłym roku będąc w Niemczech mój Peugeot przejechał na pełnym baku 60 kilometrów więcej na Niemieckiej benzynie niż na Polskiej benzynie której nazwa mi się zaczyna podobać jako "gnojówa*hilarious*
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
No fakt, ale mój samopał poszedł w obce ręce jakieś 6 lat temu. Zresztą gnojówka ze stacji na pewno jest lepsza niż pokątnie kupowany opał lub coś co nawet opałem nie jest ....
Ostatnio kupiłem na StatOil, DieselGold, zaprawdę powiadam wam że duża różnica w stosunku do Verwy .....
*tup*
Ostatnio kupiłem na StatOil, DieselGold, zaprawdę powiadam wam że duża różnica w stosunku do Verwy .....
*tup*
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
No to się chłopaki rozkręcili widzę *clap*
Ja w międzyczasie w garażu rozebrałem wtryskiwacz, przeczyściłem i przedmuchałem go na wszystkie strony. Jutro z plakiem, sprayem i z zapalniczką, napalmem i nie wiem czym jeszcze ale odpalę to bydle! *comfort* Nie mogę się już doczekać tego pyrkania....
Pozdrawiam!
Ja w międzyczasie w garażu rozebrałem wtryskiwacz, przeczyściłem i przedmuchałem go na wszystkie strony. Jutro z plakiem, sprayem i z zapalniczką, napalmem i nie wiem czym jeszcze ale odpalę to bydle! *comfort* Nie mogę się już doczekać tego pyrkania....
Pozdrawiam!
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
No to życzymy sukcesów a jeżeli nie da rady to spróbuj jakąś mała bombę atomową w ostateczności.*yes*
A cha nalej mu dobrej "gnojówy" *sarcasm*
A cha nalej mu dobrej "gnojówy" *sarcasm*
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
A masz tą strzykawkę na olej ?
Mój palił nawet przy takich mrozach jak dziś, a stał w zasadzie na dworze bo "garaż" koło stodoły nie miał drzwi.
Wspomagałem go jedynie w/w "strzykawką oleju" i farelką którą przykręcałem drutem do wylotu powietrza z cylindra. Grzałem go około pół godziny.
Mój palił nawet przy takich mrozach jak dziś, a stał w zasadzie na dworze bo "garaż" koło stodoły nie miał drzwi.
Wspomagałem go jedynie w/w "strzykawką oleju" i farelką którą przykręcałem drutem do wylotu powietrza z cylindra. Grzałem go około pół godziny.
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Ja w swoim niemam nawet miejsca na ta strzykawke a żałuje bo czasem by sie przydała zwłaszcza w zimne dni taki strzał na doszcelnienie pierscieni na rozpał... U nas na stacji bezynowej to nawet gaz mamy chrzczony 

RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Przecież ona jest wkręcana w to miejsce gdzie wkręca się śrubę mocującą zbiornika paliwa.
Może po prost jej nie masz, zamiast tego ustrojstwa ktoś wkręcił zwykłą śrubę ?
Może po prost jej nie masz, zamiast tego ustrojstwa ktoś wkręcił zwykłą śrubę ?
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Zientas gdybyś nie wiedział co to jest "strzykawka" to tak to wygląda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c5 ... f69d3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c5 ... f69d3.html
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Az sie temu miejscu przyjze doklądnie 2 raz
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Nie mam tego u siebie... *no*
Jutro rano zanim zacznę grzanie głwicy podjadę jeszcze do Auchan po szczelinomierz from China.
Tak sobie jeszcze myślę a propos tego płyny w cylindrze, że może jak tłok idzie do góry to wtryskiwacz się topi w nim i dlatego nie ma mgiełki... spróbuję jutro odkurzaczem odessać wszystko ze środka, albo zdejmę głowicę. Będzie potrzebna nowa uszczelka?
Jutro rano zanim zacznę grzanie głwicy podjadę jeszcze do Auchan po szczelinomierz from China.
Tak sobie jeszcze myślę a propos tego płyny w cylindrze, że może jak tłok idzie do góry to wtryskiwacz się topi w nim i dlatego nie ma mgiełki... spróbuję jutro odkurzaczem odessać wszystko ze środka, albo zdejmę głowicę. Będzie potrzebna nowa uszczelka?
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
odkurzaczem raczej nie odessiesza ten płyn jeżeli tam byl to pare zakręceń korbą np na wyciagnietym wtrysku i go niema. sprubuj przed pruba odpalenia przed wyciągnieciem wtrysku wstrzyknać do komory spalania troche oleju.
RE: Problem z uruchomieniem S 301D
Faktycznie nie ma tego u ciebie.
Zdejmij głowicę i wywal ten płyn przy okazji zobaczysz gładź na cylindrze.
Podkładkę (tam jest aluminiowa) pod głowicę obróć podkładkę przed montażem głowicy.
Zdejmij głowicę i wywal ten płyn przy okazji zobaczysz gładź na cylindrze.
Podkładkę (tam jest aluminiowa) pod głowicę obróć podkładkę przed montażem głowicy.