Zakup T-25, remont.
RE: Zakup T-25, remont.
Mógłby ktoś napisać jaki podkład najlepszy na felgi? Będę je malował w kolor- kość słoniowa. Wyczysczę, wyszlifuje- i teraz pytanie: Ile warstw podkładu ile farby?>?
Rozebrałem drugą zwolnicę, pochwę i znalazłem przyczyne dlaczego blokada działa jak chce. Jest połamane koło zębatę. Jakie łożyska polecacie? Chce wymienić te co widać na fot.https://picasaweb.google.com/1005569613 ... 4106274658
Rozebrałem drugą zwolnicę, pochwę i znalazłem przyczyne dlaczego blokada działa jak chce. Jest połamane koło zębatę. Jakie łożyska polecacie? Chce wymienić te co widać na fot.https://picasaweb.google.com/1005569613 ... 4106274658
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33
RE: Zakup T-25, remont.
Nie ma czegoś takiego jak chce albo działa albo nie,wymyj dokładnie to miejsce i zrób lepszą fotkę. Opisz jak to blokada działa jak chceczy są problemy z jej załączeniem czy jak..
I z tego co widzę masz jakąś zupę olejopodobą w skrzyni,nic dziwnego ,że oberawło trybo przesuwne widzę na fotce spore wżery to było przyczyną zakleszczenie i oberwania go ..
Zrób lepsze fotki..
I z tego co widzę masz jakąś zupę olejopodobą w skrzyni,nic dziwnego ,że oberawło trybo przesuwne widzę na fotce spore wżery to było przyczyną zakleszczenie i oberwania go ..
Zrób lepsze fotki..
RE: Zakup T-25, remont.
Zelin zawzięcie chce malować swój traktor, a ja go zdecydowanie zniechęcam do tego.
Po prostu nie wierzę że traktor jest w dobrym stanie. Takich "kwiatków" jest więcej. Dlatego radzę wszystko posprawdzać, a dopiero potem wziąć się za malowanie.
X lat temu dziadek kupił sama i pierwsze co zrobił to go pomalował (fakt że wyglądał okropnie, a po malowaniu bardzo ładnie) cóż z tego skoro większość jego pracy poszła na marne przy nieuniknionym remoncie ....
Po prostu nie wierzę że traktor jest w dobrym stanie. Takich "kwiatków" jest więcej. Dlatego radzę wszystko posprawdzać, a dopiero potem wziąć się za malowanie.
X lat temu dziadek kupił sama i pierwsze co zrobił to go pomalował (fakt że wyglądał okropnie, a po malowaniu bardzo ładnie) cóż z tego skoro większość jego pracy poszła na marne przy nieuniknionym remoncie ....
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33
RE: Zakup T-25, remont.
Dokładnie,jeśli zaczynać remontować,a już całego "Władka"to przemyśleć wszystko kilka razy,żeby roboty sobie nie dokładać..
RE: Zakup T-25, remont.
Tak wyglądaja felgi w czasie szlifowania:https://picasaweb.google.com/1005569613 ... 3227251042 . Zrobiłem kilka fot 

RE: Zakup T-25, remont.
Nie chcę Cię martwić, ale żeby poprawnie wymalować felgi trzeba zdjąć opony.
Pamiętaj żeby przed malowaniem zmatowić powierzchnię papierem ściernym.
Pamiętaj żeby przed malowaniem zmatowić powierzchnię papierem ściernym.
RE: Zakup T-25, remont.
Nie będę zdejmował, tak dam radę. Owszem, felgi są zmatowione, maszyna ładnie brała to do gołej blachy zjechałem, Ten lakier jest odporny na Scansol ;/
Korpus pomalowany
https://plus.google.com/photos/10055696 ... 8011229515
Korpus pomalowany

-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: Zakup T-25, remont.
To się napracowałeś, dawałeś jakiś podkład i jaka farba, typ i kolor może się komuś przydać podczas remontu, sam myślałem o pomalowaniu.
RE: Zakup T-25, remont.
Dodam fotki po założeniu kól itd.
To tak podkład dałem firmy Blue Car z utwardzaczem 5;1 kolor taki bezowy, bardzo dobrze wypełnia, lecz musiałem dać 2 warstwy miejscami 3 bazy bo były prześwity. Baza to chlorokauczuk Śnieżka kolor: czerwony jasny. Zużyłem ok. 1,5l podkładu, dałem mocne warstwy, w każde zakamarki, po prostu nie żałowałem. A bazy zużyłem nieco ponad litr. Do tego rozczienczalniki to wiadomo. Malowałem bak, filtry i te inne wspórki i blaszki. Zostało mi jedynie pomalować blachy, czyt. błotniki czyli tzw. (wanna) 


-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: Zakup T-25, remont.
Na blachy też chlorokauczuk, ciekawe jak się będzie sprawował, też myślałem co będzie najodpowiedniejsze, wiadomo ciągnik czesto ma kontakt z gałęziami i kszakami, jak ktoś ma jakiś inny pomysł co do farby to niech się podzieli.
RE: Zakup T-25, remont.
Mógłby ktoś zmierzyć u siebie prześwit między błotnikiem a tylnim kołem? Bo dzisiaj przykładałem całą tzw. wanne z błotnikami i wydaje mi się że muszę podnieść do góry bo maly prześwit jest i np. w zimę może być problem z łańcuchami. Dodam ze koła mam od C-330. Dzieki
RE: Zakup T-25, remont.
Też mialem taki mały prześwit,ale przyspawałem plaskowniki(30mm) na tą podstawe co sie przykreca do pochwy. Jak chcesz to jutro ci pomierze.
RE: Zakup T-25, remont.
9,5 cm - ale opony 11,2 R28 sama opona też nie jest nowa.
RE: Zakup T-25, remont.
Jak możesz to zmierz, bede wdzieczny 

RE: Zakup T-25, remont.
Daj na priv email to ci zdjecia wysle.
RE: Zakup T-25, remont.
Ja mam oponki 12.4 i jakieś 2-3cm prześwitu *flower* Wygląda jakby siedział na kołach 

RE: Zakup T-25, remont.
wczoraj było pierwsze uruchamianie po naprawach, zapalił Bez problemu, tylko pojawił się problem z biegami. Zmieniłem olej w skrzyni itp ale : bieg szybki lub wolny wchodzi Bez problemu tak samo jak przód-tył ale poszczegolne biegi nie chcą. Wskakuje dopiero pod koniec sprzęgła nie wiem może mi sie tak wydaje bo ciągnik jest teraz bez całej tej wanny i pedał ma duży skok ale wydaje mi się ze coś nie tak. Skrzyni nie ruszalem. Jest opcja Ze po długim postoju tak się dzieje ?
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 02 lis 2011, 13:16
RE: Zakup T-25, remont.
Panowie, jako podkład na wyszlifowaną gołą blache powinno dawać się podkład epoxydowy. Chlorokauczuk to nie baza tylko farba do malowania płotów, szkoda roboty. Powinno się zastosować coś dwukomponentowego czyli z utwardzaczem, zwykły akryl matowieje więc polecam farbę przemysłową na bazie żywicy alkidowej. Jest dużo trwalsza od akrylu nie matowieje i nie rysuje się.
RE: Zakup T-25, remont.
Moim skromnym zdaniem powinieneś sprawdzić odległość między łapkami sprzęgła a łożyskiem oporowym, prawidłowo powinno być 2-3 mm jeżeli jest więcej to właśnie sprzęgło może "ciągnąć"