"krypton" - Mam nadzieję, że nie spaliłeś na panewce, bo oczywiście biorę pod uwagę twoje rady. Zwracałem się per-Pan, ponieważ trudno do kogoś pisać bezosobowo, jednak szanuję twoją bezosobowość. Opisałeś na forum historię swojego życia więc zacznijmy jak z tym mostem - od końca.
Cenię twoje doświadczenie zawodowe i na przyszłość postaram się, Ciebie więcej nie razić swoim brakiem teorii, póki co możesz mnie poprawiać - ja się nie obrażę i wyciągnę wnioski. Zgadzam się z tobą, że praktyka bez teorii nie może istnieć i pozwolę sobie jeszcze uzupełnić twoją teorię - (o cechę osobowości fachowca) - a mianowicie, wyczucie mechanika w znajdowaniu problemu, czy wady oraz skuteczne naprawianie, czy rozwiązywanie problemu, ponieważ bez takich cech mechanik będzie tylko bezużytecznym narzędziem. Chciałbym także moje rozwiązania konstrukcji zostawić w tajemnicy dając tym samym pole do popisu innym.
Twoje doświadczenie jeżeli zgodzisz się pomóc chciałbym wykorzystać w znalezieniu innego problemu, ale nie odwracajmy już tego mostu i znajdźmy inny sposób komunikacji."Marek 79" - na zdjęciach tego rzeczywiście nie widać, ale czytaj posta może coś zrozumiesz."fezod" - Pozostaje tylko robota. Powodzenia!"z_daro" - Sprężarka jest elementem rozwojowym, można ją wykorzystać do różnych celów - na razie jednak pompuję i maluje.
Pękanie półosiek to częsta wada mostów skracanych, przy spawaniu przeciętych elementów tylko wydaje się nam że pozostaną w osi, ponadto spawy osłabiają materiał, jednak samo odwrócenie mostu nie oznacza wady.
Radzę jednak sprzedać stary most na złom, dołożyć i kupić coś w orginalnym rozstawie pamiętając o solidnym połączeniu krzyżakowym.
Vistar - 2ca90
RE: Vistar - 2ca90
Tym postem nie chcialbym rozstrzygac spornych kwestii.
Wiekszosc autobusow jest wyposazona w mosty napedowe z programu produkcji seryjnej aut ciezarowych,silnik autobusu znajdujacy sie przewaznie z tylu pojazdu,za osia napedowa wymusil obrocenie kierunku obrotow mostu napedowego.jak wspomniano powyzej auta terenowe,ciezarowki 4x4 maja takie same przekladnie glowne na obu osiach.
Inny temat.Odwrocenie i redukcja obrotow(przy zastosowanym silniku 1ca90,2ca90)- idealnie nadaje sie reduktor napedu mlocarni kombajnu Vistulka (a wiec w obrebie Vistara mozna zastosowac wiecej czesci z w.wymienionego).W reduktorze tym jest rowniez sprzeglo,mozliwosc za-wylaczenia napedu,pasuje na kolnierz Star,nie pamietam jaka jest proporcja przelozenia.
Wiekszosc autobusow jest wyposazona w mosty napedowe z programu produkcji seryjnej aut ciezarowych,silnik autobusu znajdujacy sie przewaznie z tylu pojazdu,za osia napedowa wymusil obrocenie kierunku obrotow mostu napedowego.jak wspomniano powyzej auta terenowe,ciezarowki 4x4 maja takie same przekladnie glowne na obu osiach.
Inny temat.Odwrocenie i redukcja obrotow(przy zastosowanym silniku 1ca90,2ca90)- idealnie nadaje sie reduktor napedu mlocarni kombajnu Vistulka (a wiec w obrebie Vistara mozna zastosowac wiecej czesci z w.wymienionego).W reduktorze tym jest rowniez sprzeglo,mozliwosc za-wylaczenia napedu,pasuje na kolnierz Star,nie pamietam jaka jest proporcja przelozenia.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 sie 2014, 11:54
RE: Vistar - 2ca90
"vauxhall" - Wydaje się, że doskonale zrozumiałeś temat zmiany obrotów silnika 2ca90 i 1ca90 oraz sprzęgła i redukcji obrotów silnika zarazem.
Stanowi ona całość solidnej konstrukcji na bazie części chyba po części zabytkowych polskiego producenta, ich wykorzystanie w konstrukcji stanowi
moim zdaniem bezwartościową całość całego sama na wagę złota. Pozostaje zatem zastosowanie polskiego napędu oraz innych zabytkowych podzespołów mających znamiona polskiego SAMA, zarejestrowana jako ikona domowych pasjonatów.
Stanowi ona całość solidnej konstrukcji na bazie części chyba po części zabytkowych polskiego producenta, ich wykorzystanie w konstrukcji stanowi
moim zdaniem bezwartościową całość całego sama na wagę złota. Pozostaje zatem zastosowanie polskiego napędu oraz innych zabytkowych podzespołów mających znamiona polskiego SAMA, zarejestrowana jako ikona domowych pasjonatów.