To nie mój filmik mój dopiero powstaje. Chodziło mi o to, że mam takiego samego, tyle że oryginalny benzyniak Józek, mój jest Star A 25 L o ładowności 4 T. A z przeróbką nie ma problemu.
Witam,podatek od posiadania środków transportu płacony jest do gminy i one ustalają jego wysokość każda inaczej.Zwolnione są pojazdy specjalne tak więc zarejestrujesz na białe blachy to u mnie jest około 1800zł . Słyszałem że można było się starać o możliwość odpracowania tego podatku w gminie ale to sprawa indywidualna każdej gminy. OC od ciężarówki DMC 16t 1606zł ze zniżkami. Warto więc pomyśleć nad żółtymi blachami.
Pozdrawiam Grzegorz.
Jakie chcesz znać te opinie? Ile pali ? Czy są do niego części? Tych aut prawie już niema!! Części też już w żadnym sklepie nie kupisz raczej. Poza tym Bardzo fajny sprzęt. Wg mnie gdybys tym chciał jeździć w usługach czy cos to pierwsza lepsza kontrola ITD i cie niema. Taki star to tylko odnowić jeździć na zloty wystawy.
Pojazd jest zabytkowy i tak trzeba go traktować. Nie do worzenia w dzisiajszych czasach ładunków z prędkością 90km/h. Kup i remontuj to będziesz miał satysfakcje. Garaż masz? bo będzie potrzebny do remontu i po remoncie.
Zalezy co przerobione. Najpierw przerobic potem zabytek rejestrowac.... ale ja niejestem zwolennikiem zabytkow tylko pojazdow unikatowych i tak tez Tobie radze.
Pojazd zabytkowy daje ochronę prawną w przypadku np. kolizji. I najważniejsze podatek od środków transportu nie pobierany jest od pojazdów zabytkowych. W przypadku auta ciężarowego nie wyobrażam sobie nie iść w zabytek. Kolejna rzecz to ITD, na żółtych jesteś "bezpieczniejszy".
W przypadku zadbanego starego pojazdu przychylność służb gwarantowana. Sprawdzone wielokrotnie i to na białych blachach. Naprawdę nie utrudniają, a wręcz pomagają. Niestety jednak przy każdej akcji na trupy mamy zawsze zapewnioną kontrolę zanim z bliska załapią temat. Oni dobrze wiedzą że jeszcze wiele pojazdów jeżdzi w tym biednym kraju dokąd ostatnia śrubka nie odpadnie i stąd te akcje na dowody rejestracyjne.
Unikatowy to tez rzeczoznawca robi dokumentacje jego unikatowosci i rejestrujesz bez braku dowodu rejestracyjnego, przeglad co roku jak normalnie z tym ze zmiany ktore przeprowadzisz nikt Cie niebedzie scigal a w przypadku zabytku konserwator ma prawo zabrac pojazd jak uzna ze robisz sam jakies zmiany w panstwowym pojezdzie.