Miałem podobnie w cinkaczu, tyle że pękną gumowy wąż do nagrzewnicy, tyle że tam reduktor jest zaraz pod zderzakiem. Połapałem się jak w układzie zostało mi może pół litra płynu który spłyną do reduktora, bo był to najniżej położony element wpięty pod układ chłodzenia, więc miałeś to szczęście że reduktor pewnie było dość wysoko
Filtr powietrza mam olejowy, z samego przodu kabiny nad chłodnicą, więc z montażem akurat nie było by problemu

Filtr na gaźniku miały chyba tylko wersje z dwugardzielowym gaźnikiem Webera...
Piotrek a jesteś na kupnie Żuka?:)
*************************************************************************
Odkopuję temat
Wprawdzie parę miesięcy minęło zanim się zebrałem, ale wczoraj odbyła siępierwsza jazda Żukietą na gazie. Ogólnie byłem pozytywnie zaskoczony, bo na lpg chodzi lepiej jak na benzynie. Jedyny minus, że jest nieco słabszy na niskich obrotach, ale to myślę że jest sprawa dopracowania regulacji metodą prób i błędów :p
Butla póki co na pace, parownik pod podłogą kabiny, mieszalnik dopasowałem od jakiejś osobówki - trzeba było przetoczyć na 3mm większą średnicę i spasował idealnie

Ogólnie koszt całej instalacji zmieścił się w 100zł. Jak zrobię jakąś dłuższą trasę postaram się podać przybliżone spalanie

Póki co testowo przejechałem dopiero 30km.
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;