Części do MF 255

Ogłoszenia kupna
Awatar użytkownika
Boniek
Posty: 167
Rejestracja: 07 lut 2013, 22:38

Części do MF 255

Post autor: Boniek »

Wiem że to nie oldtimer, ale może przypadkiem ktoś poratuje.

Potrzebuję Obudowy skrzyni biegów, płytę która jest między silnikiem i skrzynią biegów i bloku silnika do MF255. O ile obudowa i ta płyta może być z demontażu (byle nie miałY jakichś uszkodzeń mechanicznych), o tyle bloku poszukuję nieużywanego z epoki (tj. z zapasów). Najlepiej z woj. dolnośląskiego (bądź południowej wielkopolski).

Może ktoś przypadkiem posiada takowe części. I poratuje *yes*

Kontakt tutaj, na priv bądź na maila boniek.bienias@gmail.com
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
Awatar użytkownika
Majo
Posty: 859
Rejestracja: 11 sty 2014, 9:41

RE: Części do MF 255

Post autor: Majo »

Czemu nie chcesz nowego bloku ze sklepu?
Awatar użytkownika
Boniek
Posty: 167
Rejestracja: 07 lut 2013, 22:38

RE: Części do MF 255

Post autor: Boniek »

Na pewno nie chcę używanego, bo w przypadku perkinsów to może być loteria.
Przed sklepowym się nie bronię i jeśli nie będę miał wyjścia to takowy zakupię. Nie mniej wolałbym oryginał z epoki z tego względu że o ile stare nie były odlewane z jakiegoś super materiału, o tyle nowe często wykonuje się ze śmiecia.
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
Awatar użytkownika
Boniek
Posty: 167
Rejestracja: 07 lut 2013, 22:38

RE: Części do MF 255

Post autor: Boniek »

Dzięki, oglądałem już wcześniej, ale to dużo za daleko na moje obecne możliwości. Odpada
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
liqwidator
Posty: 276
Rejestracja: 03 maja 2012, 17:34

RE: Części do MF 255

Post autor: liqwidator »

spoko rozejrzę się jeszcze za czymś
vauxhall
Posty: 407
Rejestracja: 05 cze 2008, 22:07

RE: Części do MF 255

Post autor: vauxhall »

Podstawowym problemem sa popekane, poprzeciagane gniazda srub mocujacych glowice do bloku.Widoczne pomiedzy sasiadujacymi tulejami.
Powodem jest brak znajomosci tematu naprawy, nie stosowanie zalecen dot. momentu Nm dokrecanych srub, brak klucza dynamometrycznego skutkuje pozniej lokalnym wybrzuszeniem gniazda gwintow i w efekcie pekaniem tuleji cylindrowych.Praktycznie co drugi naprawiany silnik ma ta przypadlosc.Innym dokuczliwym problemem jest brak osiowosci lozysk glownych walu korbowego w uzywanym bloku.
ODPOWIEDZ