Wiem że to nie oldtimer, ale może przypadkiem ktoś poratuje.
Potrzebuję Obudowy skrzyni biegów, płytę która jest między silnikiem i skrzynią biegów i bloku silnika do MF255. O ile obudowa i ta płyta może być z demontażu (byle nie miałY jakichś uszkodzeń mechanicznych), o tyle bloku poszukuję nieużywanego z epoki (tj. z zapasów). Najlepiej z woj. dolnośląskiego (bądź południowej wielkopolski).
Może ktoś przypadkiem posiada takowe części. I poratuje *yes*
Kontakt tutaj, na priv bądź na maila boniek.bienias@gmail.com
Części do MF 255
Części do MF 255
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
RE: Części do MF 255
Czemu nie chcesz nowego bloku ze sklepu?
RE: Części do MF 255
Na pewno nie chcę używanego, bo w przypadku perkinsów to może być loteria.
Przed sklepowym się nie bronię i jeśli nie będę miał wyjścia to takowy zakupię. Nie mniej wolałbym oryginał z epoki z tego względu że o ile stare nie były odlewane z jakiegoś super materiału, o tyle nowe często wykonuje się ze śmiecia.
Przed sklepowym się nie bronię i jeśli nie będę miał wyjścia to takowy zakupię. Nie mniej wolałbym oryginał z epoki z tego względu że o ile stare nie były odlewane z jakiegoś super materiału, o tyle nowe często wykonuje się ze śmiecia.
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
-
- Posty: 276
- Rejestracja: 03 maja 2012, 17:34
RE: Części do MF 255
Dzięki, oglądałem już wcześniej, ale to dużo za daleko na moje obecne możliwości. Odpadaliqwidator napisał/a:
http://olx.pl/oferta/korpus-skrzyni-mas ... 385dd75510
korpus skrzyni
i jakiś blok
http://olx.pl/oferta/blok-silnik-c-360- ... 47465e38d7
Moja filozofia brzmi: tanio kupić a potem się narobić i nakląć
-
- Posty: 276
- Rejestracja: 03 maja 2012, 17:34
RE: Części do MF 255
spoko rozejrzę się jeszcze za czymś
RE: Części do MF 255
Podstawowym problemem sa popekane, poprzeciagane gniazda srub mocujacych glowice do bloku.Widoczne pomiedzy sasiadujacymi tulejami.
Powodem jest brak znajomosci tematu naprawy, nie stosowanie zalecen dot. momentu Nm dokrecanych srub, brak klucza dynamometrycznego skutkuje pozniej lokalnym wybrzuszeniem gniazda gwintow i w efekcie pekaniem tuleji cylindrowych.Praktycznie co drugi naprawiany silnik ma ta przypadlosc.Innym dokuczliwym problemem jest brak osiowosci lozysk glownych walu korbowego w uzywanym bloku.
Powodem jest brak znajomosci tematu naprawy, nie stosowanie zalecen dot. momentu Nm dokrecanych srub, brak klucza dynamometrycznego skutkuje pozniej lokalnym wybrzuszeniem gniazda gwintow i w efekcie pekaniem tuleji cylindrowych.Praktycznie co drugi naprawiany silnik ma ta przypadlosc.Innym dokuczliwym problemem jest brak osiowosci lozysk glownych walu korbowego w uzywanym bloku.