problem z odpaleniem s301d
problem z odpaleniem s301d
Witam. Mam problem z odpalaniem mojego s301d silnik po kapitalnym remoncie trzeba się nieźle nakręcić żeby odpalił i podkładać ogień, jak jest już ciepły to pali za jednym obrotem. ale podczas jazdy ciężko się zbiera nawet gorzej niż przed remontem, zawory ustawione książkowo na 0,2 wtrysk daje równo z punktem na kole zamachowym przepracował 15 godzin po remoncie i dalej to samo może coś z tym zapłonem nie tak ???a może jest z tym regulatorem obrotów coś nie tak ????? . Może ktoś wie co należy zrobić żeby odpalał elegancko i nie był z mulony.
RE: problem z odpaleniem s301d
Na którym punkcie jest ustawiony początek wtrysku na GMP czy PT2000.
Bo z opisu wychodzi na to że masz za późny wtrysk.
Bo z opisu wychodzi na to że masz za późny wtrysk.
RE: problem z odpaleniem s301d
początek wtrysku jest ustawiony dokładnie na 1800,nie wiem jak było przed remontem bo nie sprawdzałem,a po remoncie był jakieś 3,5 cm przed GMP i też ciężko odpalał więc ustawiłem idealnie na 1800 i nic to nie dało bez ognia i długiego kręcenia nie odpali,a jak ciepły to pali na jeden obrót.
RE: problem z odpaleniem s301d
Jeżeli masz ustawiony dokładnie na PT1800 to jest OK.
Spróbuj na zimnym silniku nalać 10ml. oleju przez zawór ssący,zakręć dwa razy korbą i spróbuj go odpalić jeżeli odpali w ten sposób na zimnym silniku to masz nieszczelne zawory.
To oznacza nie szczelne zawory.Zdemontuj głowicę i odwróć ją do góry nogami i zalej zawory benzyną ekstrakcyjną i zobaczysz który zawór przepuści jako pierwszy benzynę jest do szlifu lub do regeneracji gniazda.
Spróbuj na zimnym silniku nalać 10ml. oleju przez zawór ssący,zakręć dwa razy korbą i spróbuj go odpalić jeżeli odpali w ten sposób na zimnym silniku to masz nieszczelne zawory.
To oznacza nie szczelne zawory.Zdemontuj głowicę i odwróć ją do góry nogami i zalej zawory benzyną ekstrakcyjną i zobaczysz który zawór przepuści jako pierwszy benzynę jest do szlifu lub do regeneracji gniazda.
RE: problem z odpaleniem s301d
A ja zawsze myślałem że próbę olejową robi sie dla zbadania szczelności "dołu" silnika, czyli układu tłok-cylinder *eek*
Swoją drogą, mi objawy nasuwają coś innego - złe ustawienie wzbogacacza
Swoją drogą, mi objawy nasuwają coś innego - złe ustawienie wzbogacacza
RE: problem z odpaleniem s301d
Witam. Zawory zalewałem w sumie przed remontem benzyną ekstrakcyjną i żadnego przecieku nie było, szczelniutkie , głowica nie ruszana to raczej nic nie powinno się zmienić .A może ma za dużą dawkę paliwa ?
RE: problem z odpaleniem s301d
Możesz się pobawić dawką paliwa,ale to raczej nic nie zmieni.
RE: problem z odpaleniem s301d
no właśnie troszkę mu zmniejszyłem jest mocniejszy i nie jest zmulony ale palenie się nie zmieniłozalałem zawory olejem i dalej tak samo ciężko odpala,póżniej chodzi dobrze z wydechu szary dymek taki chyba ma być