pozwoliłem sobie rozpocząć nowy wątek dotyczący renowacji mojego "ciapka". Zamierzam zrobić w nim wszystko aby na wiosnę wyjechać nowym "cudem". Mama nadzieję, że ten materiał posłuży się wielu osobom stojącym przed takim wyzwaniem. Z mojej strony zapewne będzie wiele pytań do życzliwych w miarę postępu prac i mam nadzieję, że Wasza pomoc pozwoli mi sensownie zrealizować ten remont. Będę starał się umieszczać zdjęcia oraz pełne opisy dylematów przed którymi stoję aby wszystko było w miarę czytelne. Przepraszam za potknięcia o ile takowe będą, gdyż jestem nowym użytkownikiem tego forum i jeszcze nie znam wszystkich możliwości tej stronki.
I. Remont zwolnic i układu hamowania.
Pierwsze koty za płoty, rozpocząłem demontaż lewej strony tylnego mostu, większość prac poszło bez większych utrudnień. Poniżej fotki:




















Pytania:
1. Wymiana uszczelniacza pomiędzy tylnym mostem a komorą pochwy. Z tego co widać konieczne jest odkręcenie lewej pochwy i tutaj kłania się pytanie - z rysunku złożeniowego tylnego mostu wynika, że w pochwie znajduje się łożysko stożkowe, czy po odkręceniu i odejmowaniu pochwy od korpusu tylnego mostu coś mi się tam nie "rozpadnie". Czy tylko po prostu pochwa wyjdzie z zewnętrzną bieżnią łożyska i po wymianie uszczelniacza będzie można spokojnie z powrotem pochwę zamocować w swoim miejscu. Chciałbym uniknąć rozkładania na części pierwsze mechanizmu różnicowego i stąd te wątpliwości.
2. Czy do C 328 pasują od C 330 takie podzespoły jak:
- półosie
- szczęki hamulcowe
- bębny hamulcowe
- koło napędzające zwolnicy
- koło napędzane zwolnicy
- odrzutnik oleju
cdn...